Uchwyty zaprojektowane w celu ochrony obwodu silnika przed uderzeniami.
Wzmocnienie przewodu u wylotu z silnika.
Korpus o wytrzymałości 5 razy większej niż wymagania normy.
Trzy uchwyty wokół korpusu silnika i dodatkowy uchwyt z tyłu do manewrowania przy krótkich wałkach oraz do prac w pionie.
Wąż przeciwścieralny ze zintegrowanym wzmocnieniem z siatki oraz taśmy stalowej wewnętrznej.
Złącze buławy wzmocnione bieżnikowaniem.
Pasek łatwy w demontażu i regulacji.
Filtr z pianki i siatka przy wlocie powietrza.
Wyłącznik szczelny i zabezpieczony przed uderzeniami.
Wałki od 1 do 5 m.
Wzmocnienie przewodu u wylotu z silnika.
Korpus o wytrzymałości 5 razy większej niż wymagania normy.
Trzy uchwyty wokół korpusu silnika i dodatkowy uchwyt z tyłu do manewrowania przy krótkich wałkach oraz do prac w pionie.
Wąż przeciwścieralny ze zintegrowanym wzmocnieniem z siatki oraz taśmy stalowej wewnętrznej.
Złącze buławy wzmocnione bieżnikowaniem.
Pasek łatwy w demontażu i regulacji.
Filtr z pianki i siatka przy wlocie powietrza.
Wyłącznik szczelny i zabezpieczony przed uderzeniami.
Wałki od 1 do 5 m.
Model | WAGA KG | MOC W | NAPIĘCIE | CZĘSTOTLIWOŚĆ HZ | OBROTY OBR./MIN | WYMIARY MM | |
DINGO 230V | 5,4 | 2.300 | 230 1~ | 50-60 | 18.000 | 244 X 345 X 229 |