Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3
Oblicz ratę

Do ustawiania i blokowania silnika, aby upewnić się, że rozrząd jest w prawidłowej pozycji w trakcie wymiany paska rozrządu
UWAGA, sprawdź najpierw czy silnik posiada napinacz hydrauliczny czy mechaniczny. Niektóre silniki 1,2/1,4/1,9 zostały zmienione z hydraulicznych na mechaniczne.

W zestawie:

  • A- narzędzie do ustawiania wału korbowego (srebrne, owalne)
  • B- narzędzie do ustawiania wału korbowego ( czarne,okrągłe)
  • C- trzpień do ustawiania wałka rozrządu, 2 szt.
  • D- regulacja napinacza (1,2/1,4/1,9)
  • E- regulacja napinacza (późne 1,9/2,0)
  • F- narzędzie do regulacji napinacza sześciokątne
  • G- narzędzie do blokowania napinacza
  • H- trzpień blokujący napinacz mechaniczny
  • I- narzędzie do blokowania napinacza hydraulicznego
  • J- narzędzie do ustawiania napinacza hydraulicznego
  • K- pomocniczy trzpień blokujący napinacz paska

Model:

  • Audi: A2(01-06)/A3(01-09)/A4(99-09)/A5(08-09)/A6(98-08)/TT(08-09)/Q5(08-09)
  • Skoda: Fabia(00-07/Fabia II(07-09)/Octavia(00-09)/Octavia II(04-09)/Superb(02-08)/Roomster(07-09)
  • VW: Lupo(99-08)/Polo(99-07)/Fox(08-08)/Jetta(05-09)/Passat(98-09)/Beetle(00-09)/Touran(03-09)/Sharan(99-09)/Caddy(03-09)/Golf, Bora(98-08)/Golf Plus(05-09)/Transporter(03-09)
  • Seat: Arosa(99-05)/Altea XL(04-09)/Leon(00-09)/Toledo(04-09)/Alhambra(99-09)/Ibiza,Cordoba(02-09)
  • Ford: Galaxy(99-06)
  • Kod silnika: 1,2TDiPD, 1,4TDiPD, 1,9TDiPD, 2,0TDiPD,