Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3
Oblicz ratę

Uniwersalny zestaw separatorów do zacisków hamulcowych z tłoczkiem wciskanym (hamulce przednie) oraz wkręcanym (hamulce tylne). Napęd stanowi siłownik pneumatyczny, który skraca czas obsługi oraz pozwala na wciśnięcie starszych, zapieczonych tłoczków. 15 różnych adapterów pozwala na obsługę większości samochodów na rynku europejskim, azjatyckim oraz amerykańskim. Wkręcanie tłoczków umożliwiają specjalne adaptery oraz pokrętło z wytrzymałą i sprawną dźwignią przegubową w tylnej części siłownika,

W zestawie: ,

• pneumatyczna praska - klucz do dokręcania i odkręcania tłoczków,
• przystawka do wkręcania,
• specjalny adapter co Citroëna C5,
• praska z prawym gwintem,
• praska z lewym gwintem,
• belka pomocnicza służąca do zapierania praski o siodło zacisku hamulcowego,
• krążek 2 - Citroën XM. Xantia,
• krążek 3 - Alfa Romeo, Audi, Austin, BMW, Ford, Honda, Jaguar, Mercedes - Benz, Mitsubishi, Nissan, Rover, Toyota, VW,
• krążek 4 - Alfa Romeo 164 2.0, Ford, Mazda, Saab 9000, Subaru,
• krążek 5 - Adapter z wewnętrznym czworokątem 3/8",
• krążek 6 - Nissan Primera, VW golf IV,
• krążek 7 - Audi 80, 90, V8 + 100, Ford Sierra ABS + Scorpio od 85, Honda Prelude, Nissan Silvia 1.8 turbo, Rover 8000, Saab 9000, Subaru L +Z, VW Golf + Passat,
• krążek 8 - General Motors,
• krążek 9 - General Motors,
• krążek 10 - General Motors,
• krążek Z - Renault,
• krążek G - Opel Astra,
• krążek M - Ford,
• krążek N - Saab. Honda,
• krążek E - Nissan Maxima,
• krążek K - Citroën,